::Snow Pink::
Annyeonghaeseyo !

Holla !



Entries About Linkies Stuff

Annyeong! My name is Alya ! :) Do follow me to read my stupid stories ;)#Sarawakian #Kai #Luhan <3


Tagboard!

YOUR CBOX CODES




Churp Churp ;



Click them :) Thankyou ;)

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Aqhiedah Sabri
Others:   


Myself . Always be .

Photobucket
Hi guyss ! Seriously, sedar tak sedar dahh masukk bulann 6. Wee ~ Taklama lagi UPSR ! #Menaleyy Hahaha ! Sad moment . :( Kawan akuu dahh sikcayak ta ku dimpun . Pa jakk la polahh aku tukk sampei nya  madah aku pia ? Hmm . Pa salah aku ngan nya ? Aku siktauk juak eh . Mesti juak aku yang jadi pesalah ? -.- aku pun ada hati , perasaan . Bukan nya sorang jakbah ! Aku tuk adaa dalam dunia ! #Hmm Maybe aku dah sikberguna bagi nya . Nya just carik aku time susah jak . Situkk tempat ku madahh hal kau ~ Aku sikkenal kau gikk dahh . Kau dah banyak berubah . Sedar sik ? Dahlah . Sekda guna juak ku madah hal kau kedak tuk ~ Bytheway , happy weekend ! -.- not for me . ;) Byebye :)


0 Comments:

Post a Comment